Főoldal » Felső menü » OSZIR » Gyakran Ismételt Kérdések

Gyakran Ismételt Kérdések

2014.10.29. szerda 14:18Nyomtatás
Regisztráció és bejelentkezés:
  • Felhasználónevem és jelszavam beírása után „Hibás felhasználónév vagy jelszó” hibaüzenetet kapok.
    • Kézzel való begépelés helyett a kapott e-mailből mind a felhasználónevet, mind a jelszót másolás (CTRL+C) funkció használatával kell az ÁNTSZ portálján a megfelelő mezőbe beilleszteni (és CTRL+V).
    • Az „Elfelejtett jelszó” menüpont használatával új jelszót állíthat be magának a felhasználónév és az email cím megadása után. (A jelszókérő e-mailben lévő link 4 óra múltán lejár!)

  • Elfelejtettem a jelszavamat.
    • Az „Elfelejtett jelszó” menüpont használatával új jelszót állíthat be magának a felhasználónév és az email cím megadása után. (A jelszókérő e-mailben lévő link 4 óra múltán lejár!)

  • Az „Elfelejtett jelszó” menüpont használatakor „Hibás adat” üzenetet kapok.
    • Hibásan írta be az e-mail címét, vagy a felhasználónevét.
    • A megadottól eltérő e-mail címmel regisztrált.

  • Elfelejtettem a felhasználónevemet.
    • Az első regisztrációjával egyező adatokkal ismételten regisztrálhat.

  • A regisztrációkor megadott e-mail címhez már nem férek hozzá.
    • Az első regisztrációjával egyező adatokkal, de más e-mail címmel ismételten regisztrálhat.

  • Nem kaptam meg a felhasználónevet és a jelszót tartalmazó e-mailt.
    • A regisztrációs kérelmek elbírálása általában 3-5 munkanapot vesz igénybe. Új partnerek (cégek, egyéni vállalkozók, intézmények) esetében, valamint név- és székhely változások átvezetése miatt előfordulhat hosszabb várakozási idő (központi törzsadataink havonta frissülnek).
      Ha a regisztráció befogadásáról értesítő e-mail megérkezett, a felhasználónév és a jelszó is hamarosan kiküldésre kerül.
    • Ellenőrizze a levelező rendszere SPAM (Kéretlen levelek) mappáját is.
    • Az első regisztrációjával egyező adatokkal ismételten regisztrálhat.

  • Nem kaptam meg a regisztrációm befogadásáról szóló e-mailt.
    • A regisztrációkor hibásan írta be e-mail címét. Regisztráljon újra a helyes e-mail cím megadásával.

Kémiai Biztonsági Szakrendszer (KBIR):

  • A „Türelem a rendszer dolgozik” ablak több perc elteltével sem tűnik el.
    • Internet Explorer böngésző (8 és magasabb verziószámok) esetében a Kompatibilitási nézet bekapcsolása orvosolhatja a problémát (Eszközök > Kompatibilitási nézet beállításai).
    • A rendszer 30 perc inaktivitás után automatikusan kijelentkeztet; ebben az esetben az újra bejelentkezés oldja meg a problémát.

  • Nem tudom módosítani az adataimat, a „Módosít” billentyű nem jelenik meg a Partner karbantartáskor.
    • Nem rendelkezik megfelelő jogosultságokkal; meglévő felhasználónevéhez új szerepköröket igényelhet. Bővebb leírást ezen dokumentum 4.oldalán találhat.

  • Milyen böngészővel használható az OSZIR Kémiai Biztonsági Szakrendszer?
    • Lehetőleg mindig az elérhető legfrissebb böngészőt használjuk a bejelentés megtételéhez.
      A javasolt legalacsonyabb verziók:
      • Internet Explorer 8
      • Mozilla Firefox 10
      • Google Chrome böngésző használata a bejelentkezéshez és a bejelentő kitöltéséhez jelenleg nem ajánlott.
    • A szakrendszer az ÁNTSZ honlapjáról felugró ablakban indul. Internet Explorer, Mozilla és Opera böngészőkkel nem szükséges a felugró ablakok engedélyezése; a megjelenő piros „Kémiai biztonsági szakrendszer megnyitása” szövegre való kattintással a szakrendszer megnyílik.
      Chrome böngésző esetében azonban a címsor mellett megjelenő feliratra kell kattintani, és engedélyezni az ablakokat.
      vagy

  • A KBIR rendszer kezdőlapja helyett „A lap nem megjeleníthető” hibaüzenet jelenik meg.
    • Valószínűleg a használt tűzfal blokkolja a szakrendszer IP címét. Megoldás a http://84.206.43.28 IP cím és a 8085 port engedélyezett állapotra való állítása.

  • A KBIR rendszer kezdőlapja helyett „A kapcsolat időtúllépés miatt megszakadt” hibaüzenet jelenik meg.
    • Valószínűleg a használt tűzfal blokkolja a szakrendszer IP címét. Megoldás a http://84.206.43.28 IP cím és a 8085 port engedélyezett állapotra való állítása.

  • Hogyan tudom a veszélyes anyagokkal / veszélyes keverékekkel végzett tevékenységet bejelenteni?
  • Az ÁNTSZ oldalra való bejelentkezés után új bejelentő kitöltését kezdtem el, de hosszabb időre ott kellett hagynom a számítógépet. Visszatérés után a bejelentő mentésekor a következő hibaüzenet jelenik meg:

    Ennek mi az oka, és hogyan tudom a bejelentést folytatni?
    • A rendszer 30 perc inaktivitás után automatikusan kilépteti a felhasználókat. Az elkezdett bejelentő ezután nem folytatható; ismételt belépés után új bejelentést kell kezdeni.

  • Az ÁNTSZ oldalra való bejelentkezés után új bejelentő kitöltését kezdtem el, de hosszabb időre ott kellett hagynom a számítógépet. Visszatérés után kapcsolódó iratokat (a befizetést igazoló csekkszelvény scannelt változatát / biztonsági adatlapot / felhasznált vegyi anyagok, keverékek listáját) szerettem volna a bejelentőhöz hozzácsatolni, de a „Türelem, a rendszer dolgozik!” ablak több perces várakozás után sem tűnik el.
    • A rendszer 30 perc inaktivitás után automatikusan kilépteti a felhasználókat. Az elkezdett bejelentő ezután nem folytatható; ismételt belépés után új bejelentést kell kezdeni.

Állami Népegészségügyi és Tisztiorvosi Szolgálat
www.antsz.hu